Great Support voor ondernemers die tijd tekort komen!

Business Support Diensten

Moet jij als ondernemer (te) veel ballen in de lucht houden?

Kies ervoor om administratieve, operationele en praktische zaken uit te besteden.

Hierdoor houd je tijd over! 

Mijn gedachten zijn geprogrammeerd om in schakels te denken.
Als dit … dan dat …
Daarom help ik je de stappen te visualiseren, denk ik met je mee in het proces en kan ik je ontzorgen met diverse taken.

I will help you to get the job done!

Office Management

Proces & Project Management

  • E-mail en Agenda Beheer
  • Documenten opstellen (offertes, werkboeken maken, templates maken, PowerPoint presentaties voorbereiden)
  • Online meeting monitoren & cöordineren
  • Notuleren bij vergaderingen
  • Reserveringen maken (restaurants, hotels, vergaderlocaties, etc.)
  • Enquêtes maken (after sales support)
  • Website info updaten
  • Beheer lopende contracten
  • Bestellingen plaatsen (kantoorartikelen, flyer, brochures, etc.)
  • Bedrijfsuitjes / Teamuitjes organiseren
  • Geschenken: verzorgen (relatiegeschenken, personeelsgeschenken, jubileumgeschenken, kraamcadeaus, kerstgeschenken, afscheidsgeschenken, bedankjes, etc.)
  • Takenlijsten maken
  • Planning en prioriteiten stellen
  • Deadlines bewaken & opvolgen
  • Projecten begeleiden
  • Procesverbetering
  • Workflow coördineren
  • Orde en structuur aanbrengen (projecten, data, etc.)
  • Digitaal archief inrichten / bijhouden
  • Data management (Cloud inrichten, lijsten maken, automatisering/CRM inrichten)
  • Klantbestanden maken
  • E-mail marketing (Active Campaign)
  • Team van experts bij elkaar brengen
  • Sparring & advies

Zijn er nog meer taken die jij graag zou willen uitbesteden? Laten we dit samen bespreken!
Mijn ondersteuning voor jou is maatwerk.

Samen kom je verder!

Werkwijze & Tarief

We gaan samen zitten, bespreken je wensen en doelen.
Zo kan ik visualiseren hoe ik jou kan ondersteunen.

Ik hanteer een vanafprijs van € 55,- per uur excl. btw.
Op basis van de besproken taken en samenwerking zal ik een vrijblijvende offerte met een projectprijs kunnen opstellen.

Business Management

Waarom ik?

Jaren ervaring
Achtergrond in MKB en Multinationals
Breed beeld van bedrijfsleven
Proactief
Commercieel
Professioneel
Taalkennis (Nederlands, Frans, Engels)

Wat anderen over mij zeggen

Géraldine heeft voor mij relatie geschenken bedacht en verzorgd. Ze nam mij letterlijk alle zorg én nazorg uit handen.
Wat ik heel fijn vind is dat ze duidelijk communiceert en afspraak = afspraak bij haar.
Als je op zoek bent naar iemand die écht meedenkt en alle zorgen uit handen neemt
is Géraldine de juiste combi tussen commercieel, creatief en proactief!

Renate Knoester-Bruinenberg | Van Idee Naar Tekst

Haar werk en bijdrage maakt het verschil tussen goed, nog beter en perfect.
Organisatorisch is ze top! Ze zal het onderste uit de kan halen om te leveren waarvoor ze werd ingezet.

Dimitri Soetens | Key Account Manager Duracell

Met haar overtuigingskracht gecombineerd met een betoverende lach en oogopslag.
Inzet, kracht en doorzettingsvermogen is eveneens uitmuntend.
Die combinatie aangevuld met een afgemeten hoeveelheid materie- en dossierkennis
maakt Géraldine tot een top-businesspartner.

Remko Ebbeling | Directeur Railsport

I got to know Geraldine as a hardworking and very punctual colleague at Duracell Benelux where she assisted me and the team. 
She is super structured, able to connect on all levels in the organization and great fun to work with.
Terms that describe her
 well are: positive, energetic, service minded, gets the job done.

Mathieu Meyer | General Manager

Scroll to Top